2006/01/12

 

hk政改~是負責任政府,就不該企硬在先

依曾任權剛才立法會答問大會的說法,你企硬我就唔同你傾,其實就等是話,佢可以企硬,但你唔可以!
依家係政府開價離譜(離開基本法通直選之路)而毫無誠意,還夠膽叫人支持,而不是開放方案互傾,政府(不負責任地)企硬在先,我們才就得(負責任地)企硬回應.這是我們企硬的序次.這是我們企硬的理由.這是我們企硬的無悔.
ps.若我是第一個發言的何峻仁,我只有一個問題,才不會祝佢新年快樂,相反會話俾佢聽佢今年會好頭痛.Tobias話佢講過democracy can wait,但我才唔要年年跟佢係到遊花園?新一年,我只有一個舊問題:作為我們的行政長官,{曾特首您}願不願意向香港市民承諾,會向中央政府建議,最遲在2012年在香港落實普選?

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?