2006/04/08

 

mMK~放飛機文化


在一邊排美國簽證一邊讀著年鑑,想在走前寫一點關於本書.counter的人問我如何成為了個critic,我答well, i just write.在非不得已,我才不會如此自稱.換個位置,見到一個如此從頭到腳都唔似有tastes,有classes之人,我都唔信佢係critic啦.之後到ifc接人,路經一個fashion和藝術的catwalk crossover展,有Irving Penn ,Robert Mapplethorpe等各一幅半幅,還有些其他,但未正式揭幕,來者又是賓衣香鬢影,就沒逛逛看,風頭卻當然不及幾十億畢卡索等待拍賣品吸引傳媒.
我們的藝術,我懷疑其實仍停留在摺摺飛機的個人玩意,那天藝術作動,身邊的阿kith一見臺上在摺紙飛機就忍唔著又要摺,放埋落場,叫馬仔定要拍埋.真是一句講哂:貪玩!點知那天看到新聞,一個香港人贏了地區性的摺飛機鬥遠比賽,可以代表香港去好似歐洲還是邊度,問佢心得,佢話佢唔係對此有研究之人,不過是比賽前上網找找摺法,這樣就把獎贏來,真的吹漲,這真是香港人文化中的表表者.連摺飛機都可以比貪玩更冇文化.

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?