2006/04/20

 

mMK~藝術不過是個藉口


星期5晚的迷彩--政治地藝術的形式主義!?放映ICA(Boston) Thomas Hirschhorn 展覽特製專輯+分享,既然場地主人家決定了7pm,就七點吧!(但habitus跟藝評班的email我都再收不到好耐了,真麻煩check check!).
平時也不多搞o野,這次其實無非是臨走敘敘的藉口,或者之後一齊食個飯,但若大家也忙,冇計.隻碟我自己也未睇過,上次在Boston僅看了展場外的濃縮版,也算是某種(隻碟的)首映.上次到美國chelsea new museum雖然見到也想過想在香港播(documentaX時看過)的(Johan Grimonprez)Dial H-I-S-T-O-R-Y 的DVD,但不過湊巧trip前得知中大uc已有,於是就決定省錢算了.
p.s.這輪看得guidebk多,我也建議大家以後來mMK最好是中午,我在藍田接,大家一齊先在藍田復康會的聰鳴餐廳吃個午飯,才再到我家,之後有興趣更可到會所打場波或游陣水.至於請大家來屋企食餐我煮的家常便飯?對不起,臨走前可能連老婆都無機會,又點會輪得到大家!

Comments:
你走之前都係上你到坐坐好,悶悶地。
 
七點開始,無緣啦。由中午直落到夜晚,游水打波講座,好盡興,羨慕死人。
 
我是建議大家以後可以如是,不是明天呀!明天中午還要到acc最後一趟,星期六last day則留作私人用,還有些last minute shopping未做.
 
華!「老婆」這個字甜到震呀~~~~
 
發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?