2007/10/28

 

搵食還易說,唔信你又做難解

仍然是超忙,但和兩個藝術家還是分別去了午飯及下午茶短敘,加上現在寫blog,月底幾天看怕一定會趕到天昏地暗.
兩位仁兄,一個抱怨我輩幾個小策展人都唔找佢,一個繼續勸我做番藝術家.對於前者,我的答覆是我都唔信藝術,我不過在搞政治,不同路者,無計.後者有趣得多,因為我的確也唔信展覽,但咁點解我又會係依家依個位置?大概正是因為我本以為在策展位置一直搞政治,可以把多些藝術家引向政治,明白關注這面相的重要性,慢慢成為同路人.但似乎這不是人仍唔明解,就是我都陷於無奈與冇符.

Comments:
嘩!原來這篇是你明志之作。
好了,有立此存照的一篇, 不用太多爭議了。
 
發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?