2006/12/23

 

我想做隻龜

那天上aaa,有人在拍o野,話遲d在roadshow也有得看.其實文化人都不知批評了roadshow幾多幾耐,卻始終得個講字,成為文章話題,但噪音依舊,就像公共雕塑一樣,甚至參與其中.
昨天回家途中,在roadshow就見到黃貫中和葛文輝的對談,完之後是個環節,問黃貫中若果想成為一個運動員,想成為邊個?黃貫中答:碧咸,佢解釋道:我唔鍾意碧咸,但人人都鍾意碧咸.
這很使我出奇,想黃貫中到底搞咩,但想落發覺這答案真是聰明,跟lml那次彈俾我的黃秋生的化糞大法有得fight,甚至沒有那種認真的說教味,最後回到一個point,就是這種若果乜乜你想乜乜問題(當你都唔係你了)的白痂低能.

我就真是無幾耐前聽過一個歌手答想做什麼動物時說過標題那句話.

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?