2007/02/06

 

水泥貝貝

藝術家lc同我講,我想做的東西,透過寫文章未必是好方法,叫我做番藝術家把,我想我是的話只會做個政治藝術家,因為我接受th說做藝術家是想對自己負責,負全責.正是藝術可以使我擔起作為公民的全部.
否則,我不能.
看到藝訊講天水泥,300公斤泥都是在濕地公園採,黃麗貞說挖集後才發覺這區區300公斤的泥土只佔整個自然環境毫不起眼的一部份,這足以證明人類在自然界中何等的微不足道.
我完全覺得很害怕這種責任,我絕唔會去做陶泥,把一樣大自然有機可變化形態的東西,燒成你塑的形象,無法還原.憑什麼?濕地公園知道自己在做什麼嗎?我覺得那絕對是破壞環境,但願藝術家也知自己在做什麼?我們對泥土的感情正是在這種為我所用的思維所摧殘.微不足道要這樣才感知的嗎?
我很疑惑.

Comments:
1. 咁總係有人唔見棺材, 唔流眼淚架.
2. 咁人一生出o黎就係破壞大自然架啦. matrix 話齋, 人o既繁衍, 同virus無乜唔同架.
3. 正邪難為定分界. 每個人都只係判斷緊自己眼前o既是非對錯咋.
4. 你話你係藝術家就係架啦, 至少無人証明到你唔係.

老夫子話齋:問你怕未?
 
發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?